Konu
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
12-06-2013, 22:34:04
#15
abcksk
İphone 4 kullanıyorum hangi sürümü indirmeliyim birde udid kaydı yaptırmak zorundamıyım kullanmak için ? teşekkürler