myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt ile seciyorum zaten.
Baska kac versiyonu var? GSM olani indiriyorum.
Tek suphem jailbreak var suan acaba o yuzden mi?
Hayır alakası yok.Dediğim gibi doğru versiyonu denediğinizde verimli sonuç alacaksınız.

JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yükleyebilirim peki?
Kendi cihazınıza uygun .ipsw dosyasını indirin.
Sonra itunes üzerinden yedeğinizi alın
Sonra Shift'e basarak güncellemeyi denetle'ye basın.
Sizden dosya seçmenizi isteyecek indirdiğiniz .ipsw uzantılı dosyayı gösterin.
Sonra otomatik yükleme yapılacak.
Sonra cihazınız otomatik IOS 7'de açılacak. Tabi hiçbir şey kaybolmamış olacak ama eğer olaki silinmiş vaziyette açılırsa itunes üzerinden yedeğinizi yüklersiniz.

Not:Bir sorun oluşmaz yinede ben sorumluluk kabul etmiyorum.
EmreDnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vine uygulaması İOS 7 de çalışmıyor, nasıl düzelir? @Webkurum;
Bazı uygulamalar kaldırılıp tekrar kurulduğunda düzelmekte.Lakin bu her uygulama için geçerli değil. Sonuçta IOS 7 için uygulamalara update çıkacak.Tabi bu final sürümde olacak.