Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet beta sürüm yüklenmekte.



Mac için Shift tuşu yerine
Alt/Option tuşuna basarak güncellemeyi denetle demeniz gerekmektedir. Ek olarak 1428 sürümü olsa dahi onların da 3 adet seçeneği var ona dikkat ederek indirmelisin.Sonucu yazarsan olmazsa detaylı yardımcı olabilirim.
Alt ile seciyorum zaten.
Baska kac versiyonu var? GSM olani indiriyorum.
Tek suphem jailbreak var suan acaba o yuzden mi?