Konu
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
12-06-2013, 16:27:17
#12
JoEN
Webkurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet beta sürüm yüklenmekte.
Nasıl yükleyebilirim peki?