@Webkurum Iphone 5 'e ios 7 beta 1 Yükledim Fakat Bazı Uygulamalarda Donma Oluyor ve Uygulamadan Atıyor, Ayrıca ''AssistiveTouch'' u Açtıktan Sonra Cihaz Kitlendi 15-20 Dakika Sonra Zarzor Kapatıp Açtım Düzeldi ve Hemen ''AssistiveTouch'' u Kapattım Neden Kaynaklanıyor Acaba?..