• 01-06-2013, 02:38:30
    occili adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nerden aldın bu gazı? Facebook u twitterı kapat hayata dön.Ne tayyip istifa eder ne başkası olan bizim vatandaşımıza olur . Ayrıca şu yazdıkların başını fena halde yakabilir.
    Ben bu gazı o Taksimde eylemlere destek verenlerden alıyorum . Elbet sesimizi biri duyacaktır . Ayrıca bu yazdıklarımda ne tür yakacakmış başımı hangi konuda merak ettim ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:38:30 -->-> Daha önceki mesaj 02:37:32 --

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...39929082_n.jpg

    Ve antalya sokaklarda...
  • 01-06-2013, 02:38:48
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Halk gec kalmis bir tepki veriyor sadece. Sonucta biz cogunluguz, bizi gecmiste ezdiniz, buzdunuz simdi sira bizde, biz bu isi boyle istiyoruz diyenlere karsi insanlar en temel demokratik hakkini kullaniyor. Su anda en sogukkanli olmasi gereken polis teskilati ise bu olaylarin ustune kibrit suyu dokuyor. Yanlis yapiyor, o bolgedeki butun polislerin oradan cekilmesi lazim. Halka daha cok zulum yapmaya kalkarlarsa bu tepki cig gibi buyur. Ataya ayyas denirsen, bu genclik ayran icmeden o ayyas lafini yedirir adama.
    Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.
  • 01-06-2013, 02:38:51
    Tc yi kaldırırsan
    Milli değerleri hiçe sayarsan
    Vatanı peşkeş yaparsan
    Bayramı engellersen
    Ataya ayyaş dersen
    Poliste olsa VATANDAŞIMA zarar verirsen

    Bu ve bunun gibi eylemler olur. Çokta güzel olur.Yüreğim hepsi ile birlikte.. Allah yardımcıları olsun..
  • 01-06-2013, 02:39:24
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu gazı o Taksimde eylemlere destek verenlerden alıyorum . Elbet sesimizi biri duyacaktır . Ayrıca bu yazdıklarımda ne tür yakacakmış başımı hangi konuda merak ettim ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:38:30 -->-> Daha önceki mesaj 02:37:32 --

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...39929082_n.jpg

    Ve antalya sokaklarda...
    Tüm türkiye sokaklarda hocam, Medya vermiyor sadece. Medyaya baglı yasayan bunu anlamaz. Kafasını camdan cıkarmaya korkar
  • 01-06-2013, 02:39:30
    Okan Bayülgen kim ya? babamın oğlu mu. Bu adamlar kendinden başkasını düşünmez, programlarında öğrenci olmasa bir hiç olduğunu bilen bir adam olduğu için öğrencilerin lehine çalışıyor. Banane bu adamdan. Ortalık toz dumanken millet adamın attığı twetleri örnek gösteriyor. Yazık memleketin gençlik haline.
  • 01-06-2013, 02:40:00
    Cemaat kendini burada da belli ediyor, bu kadar mı gözünüz karardı be. İnsan da az bir vicdan, merhamet olur, hala birilerine suçu atma peşindesiniz. Bu ülke bu hale cemaat yüzünden geldi. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın bu toplumu birbirine düşman eden, bizden-bizden değil ayrımı yapanları.

    Ne kadar ayrımcı, cemaati kollayarak başkasının hakkını yiyen varsa Allah belasını versin!
  • 01-06-2013, 02:40:05
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Halk gec kalmis bir tepki veriyor sadece. Sonucta biz cogunluguz, bizi gecmiste ezdiniz, buzdunuz simdi sira bizde, biz bu isi boyle istiyoruz diyenlere karsi insanlar en temel demokratik hakkini kullaniyor. Su anda en sogukkanli olmasi gereken polis teskilati ise bu olaylarin ustune kibrit suyu dokuyor. Yanlis yapiyor, o bolgedeki butun polislerin oradan cekilmesi lazim. Halka daha cok zulum yapmaya kalkarlarsa bu tepki cig gibi buyur. Ataya ayyas denirsen, bu genclik ayran icmeden o ayyas lafini yedirir adama.
    valla bilmiyorum ne hukumet ne baska bise kimsenin ne destekcisiyim ne de dusmaniyim. ama iyi seyler olmadigi kesin. sadece daha da kotu olmamasini istiyorum belkide davulun sesi uzaktan hos geliyor. ama icimde bir sikinti var uzakda olsam uykumu kaciriyor
  • 01-06-2013, 02:40:12
    ne kadar hükümet karşıtı varsa şu an gösteri alanında.

    mahkeme orda yapılacak yapıyı durdurma kararı almış.

    ama birilerini bu olayı çok güzel değerlendirdi, üç beş gündür kafamız rahat , şehitsiz, kavgasız dövüşsüz geçerken, al burdan yak.

    Birilerine batıyordu bu güzel günler, ve halal olsun çokda iyi karıştırıyorlarda.


    Yarından sonra çöplük olmuş yakılmış yıkılmış bir gezi parkı ve çevresine uyanacak istanbul dahamı iyi olucak ?

    yazık yav ..

    Mesajımı alıntı yapmayın lütfen tek ricam budur.
  • 01-06-2013, 02:40:24
    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şehitler üzerinden kendinizi savunmayın.Öyle bir söz söylüyorsunuz ki ak parti dışındaki tüm partiler şehitler ölsün demeye getiriyorsunuz.Eğer bu düşüncedeyseniz size diyebileceğim birşey yok.Bu olayların "iki ayyaş" söyleminden sonra insanların sabrı taştığını düşünüyorum.
    Olay sadece şehit konusu değil. Birileri şu ülke sınırlarına barışı getirmeye çalışırken birileri de sürekli çokmak sokuyor. Bugün Taksim'de yaşananlar Hükümeti düşürürse bundan herkes çok büyük zarar görür. İnsanlar bu olayları çocuk oyuncağı sanıyor. Hadi hükümeti düşürelim. Oh ne ala memleket.

    Bugün ülkeyi savunacağız diye ülkeye verilen zararı görmezden gelenlere söylediklerim de çok anlamsız gelecektir zaten. Kimse kusura bakmasın, yine bütün zarar halkın omuzlarına binecek.

    Olaylara müdahale, toplumsal düzeni bir şekilde sağlamak için benim gözümde meşrudur.

    Şu kadar ölü bu kadar yaralı, onun kafası koptu, bunun kolu kesildi, o kadar polis istifa etti, asker polisi tehdit etti, vur emri verdi vesaire vesaire. Şu anda yayın yapan bir iki televizyon kanalının yaptığı yayından bile bunu görmek mümkün. Milleti sakinliğe davet edeceğine ortalığı iyice kızıştıran herkes provakatördür benim gözümde. Biraz oturaklı düşünmek lazım.