Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu gazı o Taksimde eylemlere destek verenlerden alıyorum . Elbet sesimizi biri duyacaktır . Ayrıca bu yazdıklarımda ne tür yakacakmış başımı hangi konuda merak ettim ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:38:30 -->-> Daha önceki mesaj 02:37:32 --

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...39929082_n.jpg

Ve antalya sokaklarda...
Tüm türkiye sokaklarda hocam, Medya vermiyor sadece. Medyaya baglı yasayan bunu anlamaz. Kafasını camdan cıkarmaya korkar