Sen nerden aldın bu gazı? Facebook u twitterı kapat hayata dön.Ne tayyip istifa eder ne başkası olan bizim vatandaşımıza olur . Ayrıca şu yazdıkların başını fena halde yakabilir.
Ben bu gazı o Taksimde eylemlere destek verenlerden alıyorum . Elbet sesimizi biri duyacaktır . Ayrıca bu yazdıklarımda ne tür yakacakmış başımı hangi konuda merak ettim ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:38:30 -->-> Daha önceki mesaj 02:37:32 --
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...39929082_n.jpg
Ve antalya sokaklarda...