protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam,

Halk gec kalmis bir tepki veriyor sadece. Sonucta biz cogunluguz, bizi gecmiste ezdiniz, buzdunuz simdi sira bizde, biz bu isi boyle istiyoruz diyenlere karsi insanlar en temel demokratik hakkini kullaniyor. Su anda en sogukkanli olmasi gereken polis teskilati ise bu olaylarin ustune kibrit suyu dokuyor. Yanlis yapiyor, o bolgedeki butun polislerin oradan cekilmesi lazim. Halka daha cok zulum yapmaya kalkarlarsa bu tepki cig gibi buyur. Ataya ayyas denirsen, bu genclik ayran icmeden o ayyas lafini yedirir adama.
valla bilmiyorum ne hukumet ne baska bise kimsenin ne destekcisiyim ne de dusmaniyim. ama iyi seyler olmadigi kesin. sadece daha da kotu olmamasini istiyorum belkide davulun sesi uzaktan hos geliyor. ama icimde bir sikinti var uzakda olsam uykumu kaciriyor