Hocam,
Halk gec kalmis bir tepki veriyor sadece. Sonucta biz cogunluguz, bizi gecmiste ezdiniz, buzdunuz simdi sira bizde, biz bu isi boyle istiyoruz diyenlere karsi insanlar en temel demokratik hakkini kullaniyor. Su anda en sogukkanli olmasi gereken polis teskilati ise bu olaylarin ustune kibrit suyu dokuyor. Yanlis yapiyor, o bolgedeki butun polislerin oradan cekilmesi lazim. Halka daha cok zulum yapmaya kalkarlarsa bu tepki cig gibi buyur. Ataya ayyas denirsen, bu genclik ayran icmeden o ayyas lafini yedirir adama.
Dostum sen gerçekten inanıyor musun Tayyipin istifa edeceğini ve akp nin hükümetten düşeceğini?Ülkemizin %60 ı akpye oy veriyor bu olaylar en fazla 1 hafta sürer ve üstünü kapatırlar eğer uzarsada olası bir iç savaş bizi 20 yıl geriye atar ve hiç istemem bu durumu tayyip düşürülecekse bu seçim yoluyla olmalı halkı doğru dürüst seçim propagandasıyla bilinçlendirmeli.Ama molotof atarak adam joplayarak biber gazı sıkarak olmaz.Kendi kendimize ederiz yazık.