• 29-05-2013, 20:17:16
    #28
    Üyeliği durduruldu
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmiyor, hoşlanmıyor olabilirsiniz fakat başkalarının değerlerine ve inançlarına saygı gösterme mecburiyetindesiniz. Yorumlar yapılırken daha dikkatli olunmalı.
    herkes saygı çerçevesinde yorumunu yapmış zaten. Siz farklı görüşleri saygısızlık olarak algılıyorsanız orası başka

    Daha iyi bir isim bulunabilirdi. Seçilen isim Osmanlının en sevmediğim padişahlarından birinin adı.
  • 29-05-2013, 20:25:25
    #29
    -rep vereni ne diye konuya ekliyorsun ki ? Amacın tartışma çıkarmak değilde ne oluyor ? Hiç mi üşenmedin resmi kaydedip kesip up yaparken ?
  • 29-05-2013, 21:14:16
    #30
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mustafa Kemal ATATÜRK koysalarmış iyiymiş. Yezidin adını koymuşlar gitmişler.
    Alevisin ya yezid oluyor otomatik gözünde...
  • 29-05-2013, 21:35:14
    #31
    Üyeliği durduruldu
    S7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alevisin ya yezid oluyor otomatik gözünde...
    kahraman olucak hali yok. Sen ismi geçen padişahın atan olduğunu düşünerekten onu savunuyosun. Karşı çıkan arkadaşlarda senin ata olarak gördüğün kişi tarafından katledilen kişileri ata olarak görüyor. O yüzden bu derece tepki göstermeleri gayet normal.
  • 29-05-2013, 21:36:15
    #32
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rep vereni ne diye konuya ekliyorsun ki ? Amacın tartışma çıkarmak değilde ne oluyor ? Hiç mi üşenmedin resmi kaydedip kesip up yaparken ?
    eklediği yetmediği gibi arkadaşı atasını sevmeyen bir hain ilan etmiş : )) o açıdan bakarsak şah ismail'de türk bir hükümdardır. yavuz sultan selim'in divanı farsçadır bunun yanı sıra şah ismail'in divani özbeöz türkçe olduğu gibi köken olarak katıksız bir türkmen'dir. benim için ırk önemsiz ama bazı arkadaşlar için önemli olduğundan yazıyorum. osmanlı padişahlarına göre göre has türktür. şairdir ve şiirlerinde türkçe'yi çok iyi kullanır.
  • 29-05-2013, 22:06:27
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eklediği yetmediği gibi arkadaşı atasını sevmeyen bir hain ilan etmiş : )) o açıdan bakarsak şah ismail'de türk bir hükümdardır. yavuz sultan selim'in divanı farsçadır bunun yanı sıra şah ismail'in divani özbeöz türkçe olduğu gibi köken olarak katıksız bir türkmen'dir. benim için ırk önemsiz ama bazı arkadaşlar için önemli olduğundan yazıyorum. osmanlı padişahlarına göre göre has türktür. şairdir ve şiirlerinde türkçe'yi çok iyi kullanır.
    Hocam zaten son padişahların anneleri hem yabancıydı. Babaları Türk olabilir ama anneleri yabancıydı.
  • 29-05-2013, 22:13:02
    #35
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kahraman olucak hali yok. Sen ismi geçen padişahın atan olduğunu düşünerekten onu savunuyosun. Karşı çıkan arkadaşlarda senin ata olarak gördüğün kişi tarafından katledilen kişileri ata olarak görüyor. O yüzden bu derece tepki göstermeleri gayet normal.
    pek ala kahraman hali var...
    evet ATAM OLDUĞU için savunuyorum.
    Murat Bardakçı Erhan Afyoncu'nun açıklamalarına bakarsanız tarihi uydurma olduğunu anlarsanız ben ideolojime göre sallamıyorum
    ayrıca dönemi vergi kayıtlarına görede bölgede 40 bin kişinin katli mümkün değil nüfus o kadar fazla olmadığı görülüyor...(yukarda bahsettiğim tarihçiler söylüyor bunu)...
  • 29-05-2013, 22:17:16
    #36
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hükümetin tam anlamıyla alevi düşmanı olduğu bir kez daha tescillendi. Alevileri kesen bir padişahın ismini köprüye veriyorsunuz.

    "657 bin ağacın kesileceği 3. köprü; çevreci köprü"
    Yavuz Sultan Selim gibi bir padişah alevileri kesmek isteseydi eğer, yaptıklarının yanında Hitler Yavuz Sultan Selim'e secde ederdi. Sen ve senin gibilerin bu Osmanlı düşmanlığı sizi yine bu ateşin içinde yakacak, az kaldı bekleyin.
    benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavuz Sultan Selim , kalksa dirilse, çevre katliamlarını yapanlara ne der acaba?
    Bu konuda sizinle hemfikirim, zaten çok az kalmış doğal alanlarımızın bu şekilde heba edilmesine karşıyım. Aslında köprü olayı biraz farklı, fakat birilerine otel yapmak için ormanları, sit alanları peşkeş çekmek, daha lüks, daha geniş villalar için sit alanlarını vermek, bunları tarih affetmeyecek, bkz: gezi parkı.