-rep vereni ne diye konuya ekliyorsun ki ? Amacın tartışma çıkarmak değilde ne oluyor ? Hiç mi üşenmedin resmi kaydedip kesip up yaparken ?
eklediği yetmediği gibi arkadaşı atasını sevmeyen bir hain ilan etmiş : )) o açıdan bakarsak şah ismail'de türk bir hükümdardır. yavuz sultan selim'in divanı farsçadır bunun yanı sıra şah ismail'in divani özbeöz türkçe olduğu gibi köken olarak katıksız bir türkmen'dir. benim için ırk önemsiz ama bazı arkadaşlar için önemli olduğundan yazıyorum. osmanlı padişahlarına göre göre has türktür. şairdir ve şiirlerinde türkçe'yi çok iyi kullanır.