S7V7N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alevisin ya yezid oluyor otomatik gözünde...
kahraman olucak hali yok. Sen ismi geçen padişahın atan olduğunu düşünerekten onu savunuyosun. Karşı çıkan arkadaşlarda senin ata olarak gördüğün kişi tarafından katledilen kişileri ata olarak görüyor. O yüzden bu derece tepki göstermeleri gayet normal.