• 29-05-2013, 19:36:04
    #19
    emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.
  • 29-05-2013, 19:42:04
    #20
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.
    Bütün paralı üyeliklerde var diye biliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:38:11 --

    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen seviyorsun diye kimse tarihi bir karakteri sevmek zorunda değil. yavuz sultan selimi sevmiyor diye kimse karaktersiz olmaz güzel kardeşim
    Evet kimse Yavuz Sultan Selim'i sevmek zorunda değil, ama hiç kimse de Yavuz Sultan Selim'e yezid diyemez ve böyle bir imada bulunamaz. Sen hakaret ederken biz izleyecek değiliz. Senin gibi milyonlarcası uğruna feda olsun şanlı atalarımın...
  • 29-05-2013, 19:44:31
    #21
    Kurumsal PLUS
    Sevmiyor, hoşlanmıyor olabilirsiniz fakat başkalarının değerlerine ve inançlarına saygı gösterme mecburiyetindesiniz. Yorumlar yapılırken daha dikkatli olunmalı.
  • 29-05-2013, 19:45:57
    #22
    Dersim katliamı diye CHP'ye sararken, 3.köprüye Yavuz Sultan Selim'in adını vermek oldukça ironi.
  • 29-05-2013, 19:47:50
    #23
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün paralı üyeliklerde var diye biliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:38:11 --



    Evet kimse Yavuz Sultan Selim'i sevmek zorunda değil, ama hiç kimse de Yavuz Sultan Selim'e yezid diyemez ve böyle bir imada bulunamaz. Sen hakaret ederken biz izleyecek değiliz. Senin gibi milyonlarcası uğruna feda olsun şanlı atalarımın...
    okuduğunu anlamıyorsun sanırım. yeni yapılacak havaalanına isim önerisinde bulundum. kimse yavuz'a yezid imasında bulunmadı zira yezid çok başka bir karakter.

    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmiyor, hoşlanmıyor olabilirsiniz fakat başkalarının değerlerine ve inançlarına saygı gösterme mecburiyetindesiniz. Yorumlar yapılırken daha dikkatli olunmalı.
    bu ad koyulmaya karar verildiğinde alevi vatandaşların hassasiyetlerine saygı gösterildi mi güldürme beni : )))
  • 29-05-2013, 19:51:15
    #24
    Yavuz Sultan Selim , kalksa dirilse, çevre katliamlarını yapanlara ne der acaba?
  • 29-05-2013, 19:53:37
    #25
    Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuduğunu anlamıyorsun sanırım. yeni yapılacak havaalanına isim önerisinde bulundum. kimse yavuz'a yezid imasında bulunmadı zira yezid çok başka bir karakter.
    Sen imada bulunmadın ben yanlış okudum??

    He.
  • 29-05-2013, 20:02:54
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyi bir isim bulunabilirdi. Ertugrul gazi , osman bey vs Osmanliyi bu adamlar kurdu ama herkesin aklinda son padlsahlar kaldi. Veya seyit onbasi , huseyin avni bey daha bir cok isim var , ismi pek anilmiyan
    bi köprü fatih diğeri yavuz.
    fatih 8. yavuz 10. padişah. Baştalar yani Büyük işler yapanların ismi veriliyor genelde ama Mustafa Kemal ATATÜRK koymayı yememiştir bi tarafları. Hem içinde Türk geçiyor hemde kuyruk acıları büyük.

    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.
    silver olarak bende görebiliyorum hocam. Sadece platinler değil.
  • 29-05-2013, 20:17:02
    #27
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu haber gerçek mi acaba

    gerçektir eminim bir dediği bir dediğini tutmuyor hep öyle oldu geçmişte geleceğede.