3. Köprü: Yavuz Sultan Selim Köprüsü
78
●6.163
- 29-05-2013, 19:36:04emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.
- 29-05-2013, 19:42:04Bütün paralı üyeliklerde var diye biliyorum.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:38:11 --
Evet kimse Yavuz Sultan Selim'i sevmek zorunda değil, ama hiç kimse de Yavuz Sultan Selim'e yezid diyemez ve böyle bir imada bulunamaz. Sen hakaret ederken biz izleyecek değiliz. Senin gibi milyonlarcası uğruna feda olsun şanlı atalarımın...Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-05-2013, 19:44:31Sevmiyor, hoşlanmıyor olabilirsiniz fakat başkalarının değerlerine ve inançlarına saygı gösterme mecburiyetindesiniz. Yorumlar yapılırken daha dikkatli olunmalı.
- 29-05-2013, 19:47:50okuduğunu anlamıyorsun sanırım. yeni yapılacak havaalanına isim önerisinde bulundum. kimse yavuz'a yezid imasında bulunmadı zira yezid çok başka bir karakter.JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ad koyulmaya karar verildiğinde alevi vatandaşların hassasiyetlerine saygı gösterildi mi güldürme beni : )))TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-05-2013, 19:51:15Yavuz Sultan Selim , kalksa dirilse, çevre katliamlarını yapanlara ne der acaba?
- 29-05-2013, 19:53:37
- 29-05-2013, 20:02:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bi köprü fatih diğeri yavuz.Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatih 8. yavuz 10. padişah. Baştalar yani
Büyük işler yapanların ismi veriliyor genelde ama Mustafa Kemal ATATÜRK koymayı yememiştir bi tarafları. Hem içinde Türk geçiyor hemde kuyruk acıları büyük.
silver olarak bende görebiliyorum hocam. Sadece platinler değil.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-05-2013, 20:17:02gerçektir eminim bir dediği bir dediğini tutmuyor hep öyle oldu geçmişte geleceğede.yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Büyük işler yapanların ismi veriliyor genelde ama Mustafa Kemal ATATÜRK koymayı yememiştir bi tarafları. Hem içinde Türk geçiyor hemde kuyruk acıları büyük.