emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.