Daha iyi bir isim bulunabilirdi. Ertugrul gazi , osman bey vs Osmanliyi bu adamlar kurdu ama herkesin aklinda son padlsahlar kaldi. Veya seyit onbasi , huseyin avni bey daha bir cok isim var , ismi pek anilmiyan
bi köprü fatih diğeri yavuz.
fatih 8. yavuz 10. padişah. Baştalar yani

Büyük işler yapanların ismi veriliyor genelde ama Mustafa Kemal ATATÜRK koymayı yememiştir bi tarafları. Hem içinde Türk geçiyor hemde kuyruk acıları büyük.
emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.
silver olarak bende görebiliyorum hocam. Sadece platinler değil.