Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emrefba Zaten Klasiktir.Ayrıca Şikayet Edeni Platin Üyesiniz Diyemi Görüyorsunuz.Banada Ota Bo.a Eksi Rep Veriyorlar.Çocuğu Boğan Kadının Konusunda Paylaşmayın Şöyle Seyler Dedim Ona Bile Eksi Rep Vermişler.Herşeye Eksi Rep Verenleri Banlamaları Lazım.Adam Canı Sıkılıyor.Eksi Repliyor.
Bütün paralı üyeliklerde var diye biliyorum.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:38:11 --

Starks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen seviyorsun diye kimse tarihi bir karakteri sevmek zorunda değil. yavuz sultan selimi sevmiyor diye kimse karaktersiz olmaz güzel kardeşim
Evet kimse Yavuz Sultan Selim'i sevmek zorunda değil, ama hiç kimse de Yavuz Sultan Selim'e yezid diyemez ve böyle bir imada bulunamaz. Sen hakaret ederken biz izleyecek değiliz. Senin gibi milyonlarcası uğruna feda olsun şanlı atalarımın...