Bütün paralı üyeliklerde var diye biliyorum.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:42:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:38:11 --
Evet kimse Yavuz Sultan Selim'i sevmek zorunda değil, ama hiç kimse de Yavuz Sultan Selim'e yezid diyemez ve böyle bir imada bulunamaz. Sen hakaret ederken biz izleyecek değiliz. Senin gibi milyonlarcası uğruna feda olsun şanlı atalarımın...
okuduğunu anlamıyorsun sanırım. yeni yapılacak havaalanına isim önerisinde bulundum. kimse yavuz'a yezid imasında bulunmadı zira yezid çok başka bir karakter.
Sevmiyor, hoşlanmıyor olabilirsiniz fakat başkalarının değerlerine ve inançlarına saygı gösterme mecburiyetindesiniz. Yorumlar yapılırken daha dikkatli olunmalı.
bu ad koyulmaya karar verildiğinde alevi vatandaşların hassasiyetlerine saygı gösterildi mi güldürme beni : )))