3. Köprü: Yavuz Sultan Selim Köprüsü
78
●6.163
- 29-05-2013, 16:06:29yani bunlar sıradan olması gereken bir çalışma o,bizim şuan amerikanın teknolojileri ile yarış içinde olmamız gerekirken köprü yapıyoruz tabi yapılsın ama olması gereken şeyi süslemek itici geliyor.
allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin.isimde şahane. - 29-05-2013, 19:29:07Güzel bir isim olmuş yeni köprü için. Hayırlı uğurlu olsun. Ceddimize dil uzatanlarıda esefle kınıyorum. Siz bu padişahlar sayesinde anadoluda yer buldunuz. Onların şanı günümüzde bile etkisini sürdürmektedir. Osmanlı torunu olmak bir ayrıcalıktır. Bir şereftir.

