• 29-05-2013, 15:02:25
    #10
    Bu imkanı bize veren Allaha şükürler olsun, Hayırlı olsun..
  • 29-05-2013, 15:28:21
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sirf boyle bir padişahin ismi verildi diye bogazi yuzerek gececek olanlar cikar eminim. Hayirli olsun
  • 29-05-2013, 15:49:30
    #12
    bu haber gerçek mi acaba

  • 29-05-2013, 16:06:29
    #13
    yani bunlar sıradan olması gereken bir çalışma o,bizim şuan amerikanın teknolojileri ile yarış içinde olmamız gerekirken köprü yapıyoruz tabi yapılsın ama olması gereken şeyi süslemek itici geliyor.

    allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin.isimde şahane.
  • 29-05-2013, 16:57:40
    #14
    Köprü gereklilikti zaten istanbul trafiğini çekmeyen adamlar bilemez durumun ciddiyetini

    Bildiğim kadarıyla ağaçlar kesiliyor ama başka bölgelere taşınıyor hayırlısı olsun bakalım

    Bu arada isim güzel seçilmiş benimde hoşuma gitti...
  • 29-05-2013, 17:22:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Daha iyi bir isim bulunabilirdi. Ertugrul gazi , osman bey vs Osmanliyi bu adamlar kurdu ama herkesin aklinda son padlsahlar kaldi. Veya seyit onbasi , huseyin avni bey daha bir cok isim var , ismi pek anilmiyan
  • 29-05-2013, 19:19:13
    #16
    Mustafa Kemal ATATÜRK koysalarmış iyiymiş. Yezidin adını koymuşlar gitmişler.
  • 29-05-2013, 19:25:18
    #17
    yeni havaalanının adı hz. yezit konmazsa üzülürüm. yok mu bu toprakların 1000 yılda çıkardığı sanatçı, şair, devlet adamı, sporcu, bilim adamı, komutan? bu arada paylaştığın şah ismail'dir. yavuz sultan selim ek'te

  • 29-05-2013, 19:29:07
    #18
    Kurumsal PLUS
    Güzel bir isim olmuş yeni köprü için. Hayırlı uğurlu olsun. Ceddimize dil uzatanlarıda esefle kınıyorum. Siz bu padişahlar sayesinde anadoluda yer buldunuz. Onların şanı günümüzde bile etkisini sürdürmektedir. Osmanlı torunu olmak bir ayrıcalıktır. Bir şereftir.