cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa Kemal ATATÜRK koysalarmış iyiymiş. Yezidin adını koymuşlar gitmişler.
Alevisin ya yezid oluyor otomatik gözünde...