Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kahraman olucak hali yok. Sen ismi geçen padişahın atan olduğunu düşünerekten onu savunuyosun. Karşı çıkan arkadaşlarda senin ata olarak gördüğün kişi tarafından katledilen kişileri ata olarak görüyor. O yüzden bu derece tepki göstermeleri gayet normal.
pek ala kahraman hali var...
evet ATAM OLDUĞU için savunuyorum.
Murat Bardakçı Erhan Afyoncu'nun açıklamalarına bakarsanız tarihi uydurma olduğunu anlarsanız ben ideolojime göre sallamıyorum
ayrıca dönemi vergi kayıtlarına görede bölgede 40 bin kişinin katli mümkün değil nüfus o kadar fazla olmadığı görülüyor...(yukarda bahsettiğim tarihçiler söylüyor bunu)...