• 13-12-2009, 00:49:58
    #73
    Üyeliği durduruldu
    ftp ye c99 atardım )
  • 14-12-2009, 16:43:30
    #74
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldığım gibi microsofta satardım

    Aynen bende
  • 14-12-2009, 16:59:02
    #75
    Süratle isviçre bankalarında hesap açar, elde edebiliyorsam geçmişe yönelik kar'ını, elde edemiyorsam 1 günlük kar'ını hesabıma aktarır, tüyerdim
    Millet kapıdan çıkarken ben bacadan kaçardım
  • 14-12-2009, 17:00:27
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Ah Namı Kemal Ah Ne hayaller var ya
  • 14-12-2009, 17:17:14
    #77
    google ın tüm dosyalarını çalar yeni google yapıp oraya yönlendirirdim
  • 14-12-2009, 19:38:31
    #78
    Google bir günlüğüne benim olsa o gün notere gider google'ı komple üstüme alır nufüsüma geçirirdim.Birgün değil hergün benim olurdu.
  • 14-12-2009, 21:38:06
    #79
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    KraLResim.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google bir günlüğüne benim olsa o gün notere gider google'ı komple üstüme alır nufüsüma geçirirdim.Birgün değil hergün benim olurdu.
    +++

    Bende Aynı Cevabı verecektim
  • 14-12-2009, 21:43:01
    #80
    bütün gelirini fakirlere verirdim
  • 14-12-2009, 21:43:24
    #81
    Üyeliği durduruldu
    direk microsofta satar toz olurdum