1 Günlüğüne Google Sizin Olsa - Sayfa 9 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
129
●
3.100
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Son
13-12-2009, 00:49:58
#73
yusufffff
Üyeliği durduruldu
ftp ye c99 atardım
)
14-12-2009, 16:43:30
#74
PostratoR
HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aldığım gibi microsofta satardım
Aynen bende
14-12-2009, 16:59:02
#75
Odesa
Süratle isviçre bankalarında hesap açar, elde edebiliyorsam geçmişe yönelik kar'ını, elde edemiyorsam 1 günlük kar'ını hesabıma aktarır, tüyerdim
Millet kapıdan çıkarken ben bacadan kaçardım
14-12-2009, 17:00:27
#76
Sercedes
Üyeliği durduruldu
Ah Namı Kemal Ah
Ne hayaller var ya
14-12-2009, 17:17:14
#77
Tayko
google ın tüm dosyalarını çalar yeni google yapıp oraya yönlendirirdim
14-12-2009, 19:38:31
#78
M.Arıkcan
Google bir günlüğüne benim olsa o gün notere gider google'ı komple üstüme alır nufüsüma geçirirdim.Birgün değil hergün benim olurdu.
14-12-2009, 21:38:06
#79
HWD
Üyeliği durduruldu
KraLResim.Net adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google bir günlüğüne benim olsa o gün notere gider google'ı komple üstüme alır nufüsüma geçirirdim.Birgün değil hergün benim olurdu.
+++
Bende Aynı Cevabı verecektim
14-12-2009, 21:43:01
#80
MaiRon
bütün gelirini fakirlere verirdim
14-12-2009, 21:43:24
#81
F3rh4t
Üyeliği durduruldu
direk microsofta satar toz olurdum
İlk
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler