• 21-12-2009, 14:44:28
    Microsoft'a satardım...
  • 21-12-2009, 20:18:25
    Heyecandan o gün hiçbirşey yapamazdım
  • 24-12-2009, 14:00:43
    Üyeliği durduruldu
    direk googlenın sistemi alır *****'e verirdim artık herkesın bir arama motoru olurdu zuhhahha
  • 24-12-2009, 15:11:56
    Üyeliği durduruldu
    tüm datayı siler atardım. bu kadar mecbur kalmazdık googleye
  • 24-12-2009, 16:04:57
    seni seviyorum üleynnnnnnnn..yazardım
  • 25-12-2009, 02:28:23
    Yok reklam yerleştirmeymiş felan ugraşamam.. Zaten o kadar yüklü miktarı ödemeden o reklam şirketi kaçardı. Ana sayfaya bi yazı asardım. " Kalan yarım gün google sizin olsun mu " şeklinde. (her halde google'de gören herkez tıklardı) Tık başına google hesabım'a para gelirdi. Ve gün sonun'da google amcayla hesaplaşırdık.
  • 27-12-2009, 14:21:40
    kendi projem hazır olursa eğer o gün bütün hitleri kendi siteme yönlendiririm böylece büyük bi sitem olmuş olur aklım fikrim devamlılık ya
  • 27-12-2009, 22:07:05
    Balakgazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün ***** siteleri aramalardan kaldırırdım.
    Bir tanesi yazıma - rep vermiş.Zorunamı gitti GÜLÜM.
  • 09-01-2010, 13:34:23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    googleye TÜRKLER Sağdan girsin Yunanlara Giriş kapatılmıştır yazardım,googlenin ftp dosyalarını çekerdim sonra r10'a gelip google arayüzü satılıktır yazıp paraya para demezdim