1 Günlüğüne Google Sizin Olsa - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
129
●
3.100
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
03-12-2009, 12:50:08
#19
gdici
Üyeliği durduruldu
ChakaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google' i kapatırdım birşeyide googlesiz bulsunlar.
chakal hocam, seninki de tam çakallık olmuş
03-12-2009, 12:53:40
#20
Misafir
Google Anasayfasına Türkiye alayınıza gider , varsa delikanlınız çıksın ortaya
yazardım..
03-12-2009, 13:34:39
#21
Misafir
hisselerinin %51 kısmının benim olması için sabahtan akşama günü kadar noterde geçirirdim.
03-12-2009, 13:38:28
#22
Blog
Üyeliği durduruldu
r10u banlarım diyormuşum
03-12-2009, 14:12:44
#23
MeeRThus
Kapatırım
03-12-2009, 14:30:21
#24
FlexMan
böyle birşey hiçbir zaman olmayacağı için ümitlenmezdim
03-12-2009, 14:35:04
#25
WebShare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Elime büyük bir sanayi fön makinası alıp tüm HDDleri eritirdim
03-12-2009, 14:48:57
#26
burayakadar
şahinK nın resmini koyardım altına da hoş geldiniz yazardım
03-12-2009, 15:43:40
#27
SerdarT
Birçok site açıp hepsini pr10 yapardım sonuçta 1 gün bende olcak google sonra olmiyacak
Pr 10 olan sitelerdende sonradan para kazanırdım
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler