• 03-12-2009, 21:30:42
    #37
    Onay bekleyen hesabımı onaylardım bide resmimi koyar hacked by Caner Canbaz yazardım
  • 03-12-2009, 21:56:20
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google benim olsa hacklenmiş süsü verirdim Artislik yapma google yazardım.Google gözden düşerdi zuhaha , kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm..
  • 03-12-2009, 22:00:17
    #39
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google benim olsa hacklenmiş süsü verirdim Artislik yapma google yazardım.Google gözden düşerdi zuhaha , kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm..
    aynen
  • 03-12-2009, 22:15:31
    #40
    O gün 10 Kasım olsa idi ATATÜRK'e ayırırdım bütün sayfalarını.
  • 03-12-2009, 22:19:18
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Pop-up koyardım direk yada direk benim siteye yonlendirirdim
  • 04-12-2009, 14:07:58
    #42
    Üyeliği durduruldu
    boş index koyardım!
  • 04-12-2009, 14:14:07
    #43
    Üyeliği durduruldu
    pop-up koyarım...
  • 04-12-2009, 16:17:59
    #44
    İndex atarım,google'a girmek için tıklayın ve üye olun yazarım,direk ppa satışlara başlarım
  • 04-12-2009, 17:02:43
    #45
    tüm sifreleri 0lardim