İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim. 1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
Dünyadaki sunucuların %2 sine sahip bir firmadaki sunucu fişlerini çekmek o kadar da kolay olmasa gerek
İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim. 1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
bi kaç kelimeyi arama sonuçlarında en üste sabitlerdim, sonra google sizin olsun
birde hayrıma domain süresini 1-2 yıl daha uzattırırdım malum 2011de süresi doluyor google.com'un