• 03-12-2009, 06:56:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim. 1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
    Dünyadaki sunucuların %2 sine sahip bir firmadaki sunucu fişlerini çekmek o kadar da kolay olmasa gerek
  • 03-12-2009, 07:24:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    FTP çekerdim
  • 03-12-2009, 09:23:55
    #12
    her tarafını reklamla doldururdum sonra parayı çekip rusyaya kaçardım
  • 03-12-2009, 09:30:44
    #13
    maxigeyik...

    konunun da yeterince saçma olduğunu düşünüyorum...
  • 03-12-2009, 10:51:21
    #14
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim. 1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
    Elektrik süpürgesimi çekiyosun

    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxigeyik...

    konunun da yeterince saçma olduğunu düşünüyorum...
    Moderatöre bildiri kullanabilirsiniz bu gibi durumlarda. Söylememize gerek yok. Rahatsız olduysanız report edin.
  • 03-12-2009, 11:10:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    google' i kapatırdım birşeyide googlesiz bulsunlar.
  • 03-12-2009, 11:15:58
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Girişe Ne Mutlu Türküm Diyene yazardım.

    O günkü kazançları alır, genel bir portal açardım. Mynet gibi
  • 03-12-2009, 11:16:42
    #17
    bi kaç kelimeyi arama sonuçlarında en üste sabitlerdim, sonra google sizin olsun
    birde hayrıma domain süresini 1-2 yıl daha uzattırırdım malum 2011de süresi doluyor google.com'un
  • 03-12-2009, 11:20:53
    #18
    Softreklam' dan popup alırdım