Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim. 1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
Elektrik süpürgesimi çekiyosun

lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maxigeyik...

konunun da yeterince saçma olduğunu düşünüyorum...
Moderatöre bildiri kullanabilirsiniz bu gibi durumlarda. Söylememize gerek yok. Rahatsız olduysanız report edin.