İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim.

1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
Elektrik süpürgesimi çekiyosun
maxigeyik...
konunun da yeterince saçma olduğunu düşünüyorum...
Moderatöre bildiri kullanabilirsiniz bu gibi durumlarda. Söylememize gerek yok. Rahatsız olduysanız report edin.