Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim. 1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
Dünyadaki sunucuların %2 sine sahip bir firmadaki sunucu fişlerini çekmek o kadar da kolay olmasa gerek