İlk önce index e kocaman bir Türk bayrağı ve Atamı koyardım. O günün gelirlerini hesabıma yönlendirirdim.

1 gün bitiminde de sunucuların fişini çeker giiderdim.
Dünyadaki sunucuların %2 sine sahip bir firmadaki sunucu fişlerini çekmek o kadar da kolay olmasa gerek