• 03-12-2009, 15:43:57
    #28
    O gün satar elden çıkarırdım .
  • 03-12-2009, 15:44:43
    #29
    Anasayfaya eşek kadar resmimi koyup , birde popup alırdım
  • 03-12-2009, 16:32:22
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Anasayfasına Türkiye alayınıza gider , varsa delikanlınız çıksın ortaya yazardım..
    sonra FBI gelip seninle bir görüşürdü

    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfaya eşek kadar resmimi koyup , birde popup alırdım
    eşek kadar koymaya gerek yok normal resim koy yeter
  • 03-12-2009, 17:41:54
    #31
    Yıllardır onay bekleyen adsense hesabımı onaylarım
  • 03-12-2009, 18:22:33
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Türklere Ayrıcalık yaparım
  • 03-12-2009, 18:34:37
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Her tarafını Türk Bayrağı ile çevirirdim ve gelirini alırdım
  • 03-12-2009, 18:45:05
    #34
    neler yapılmazki
  • 03-12-2009, 18:56:29
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 gün popup koyarım + arama çubuğunun altına adsense yerleştiririm.Sonrasında ömür boyu çalışmam hayatımda
  • 03-12-2009, 21:22:23
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Hacklink Eklerdim