• 05-12-2009, 19:54:16
    #64
    tüm yedekleri bağlantıları silip temizleyip tüm pr leri reklam hesaplarını her türlü hesap verimini durdururm yeniden google kurardım çok sevaba girerdim
  • 05-12-2009, 21:15:15
    #65
    Yahyacan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tüm yedekleri bağlantıları silip temizleyip tüm pr leri reklam hesaplarını her türlü hesap verimini durdururm yeniden google kurardım çok sevaba girerdim
    Hesap sahipleri pek sevaba girmezdi
  • 05-12-2009, 22:42:59
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Link satardım, Link döşerdim
  • 05-12-2009, 23:32:47
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Tüm kasadaki paraları paraları alırdım kaçardım En kötü Link satardım
  • 07-12-2009, 22:42:22
    #68
    Bizim Türkler link kasar p.... izle diye
  • 08-12-2009, 00:13:59
    #69
    Üyeliği durduruldu
    iki tane oo harfinin oldugu yere bir benim birde eşimin resmini bırakırdım. ne aratırsan arat benim siteye yönlendirirdim
  • 08-12-2009, 00:17:12
    #70
    google ana sayfaya 468*60 banner veremezmiyiz 1 dk sürse yeter yada 30 saniye falan
  • 08-12-2009, 00:19:24
    #71
    Aldığım gibi microsofta satardım
  • 08-12-2009, 03:32:24
    #72
    Sanırım domain'i parka çekerdim