• 15-12-2009, 21:58:41
    #91
    Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk bayrağı koyar, altına da "Türk milletinin büyük millet olduğunu, bütün medeni alem,az zamanda bir kere daha tanıyacaktır" yazardım.Gelirleri falan istemiyorum.
    gerçekçi olsak biraz? tamam Türk bayrağı ve söz güzel ama geliri istememe biraz yanlış olmaz mı?
  • 15-12-2009, 22:10:10
    #92
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk microsofta satar toz olurdum
    Aynen
  • 16-12-2009, 01:10:37
    #93
    google'ın hazırladığı işletim sistemini bill amcaya gösteriridim iptalini ister biil gatesle kanka olup onu zehirledikden sonra microsoftun başına geçerdim..
  • 16-12-2009, 02:44:07
    #94
    Üyeliği durduruldu
    adsense ve linkleri popuplari google ekler ve 1günün ardindan googledaki sunucuyu yakardim
  • 16-12-2009, 04:11:13
    #95
    benim olsa logosunu troogle olarak deiştirir bunu resmi olarak asla birtdah deistirlmeyecektir die yönetime onaylatırırdim ve bir gun sonra benden alınacagi icin benden sonrada kalsın die gerkli calismalari yaptiridim
  • 17-12-2009, 00:21:35
    #96
    yeteceği kadar paramı alırdım saat 00:00 a kadar reklam verirdim bide sitelerimi tavan yaptırırdım
  • 17-12-2009, 00:33:10
    #97
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    isteyen herkesin öpücük vermesi için bi yer yapardım.
  • 18-12-2009, 18:23:21
    #98
    Üyeliği durduruldu
    ShenShakRock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekçi olsak biraz? tamam Türk bayrağı ve söz güzel ama geliri istememe biraz yanlış olmaz mı?
    Eğer yazıyı yazma imkânım varsa geliri feda edebilirim, ama yok yazıyı yazamayacaksam geliri isterim tabiki
  • 18-12-2009, 20:51:47
    #99
    r10'a yönlendirirdim. Google Fan sonrada

    FTP DELETE?
    ____ ________
    |OK| |CANCEL|