1 Günlüğüne Google Sizin Olsa - Sayfa 10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
129
●
3.100
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
İlk
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
14-12-2009, 23:55:29
#82
SonSigaram
Üyeliği durduruldu
googlenin malı anca cenenizi yorar zügürtler
derim başka da bişi demem
google beni banlamasın prmi 2 yapsın yeterli benm olmasın
15-12-2009, 00:35:31
#83
MarsWeb
Üyeliği durduruldu
Sadece o günki geliri alırdım bu kadar
15-12-2009, 15:21:09
#84
Misafir
pr10 google.com sitesine 1000 tane sitemin linkini ekler o gün pr güncellemesi yapardım
15-12-2009, 15:24:48
#85
Misafir
F3rh4t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
direk microsofta satar toz olurdum
en güzeli
15-12-2009, 18:34:09
#86
PaSaSa
bişe yapmazdım 1 günlük geliri yeter
15-12-2009, 19:20:08
#87
OrjinalWebCi
Üyeliği durduruldu
sitelerimi pr10 yapıp ve 1 günlük geliri alıp eve giderdim tabi paralar eve sığarsa
15-12-2009, 19:24:59
#88
bilisimturk
domaini kendi üzerime transfer ederdim...
15-12-2009, 21:37:22
#89
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Türk bayrağı koyar, altına da "
Türk milletinin büyük millet olduğunu, bütün medeni alem,az zamanda bir kere daha tanıyacaktır
" yazardım.Gelirleri falan istemiyorum.
15-12-2009, 21:47:21
#90
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1 gün benim olsa o gün facebook.la youtube .la ve ya twittter la takas ederim
İlk
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler