• 14-12-2009, 23:55:29
    #82
    Üyeliği durduruldu
    googlenin malı anca cenenizi yorar zügürtler

    derim başka da bişi demem google beni banlamasın prmi 2 yapsın yeterli benm olmasın
  • 15-12-2009, 00:35:31
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Sadece o günki geliri alırdım bu kadar
  • 15-12-2009, 15:21:09
    #84
    pr10 google.com sitesine 1000 tane sitemin linkini ekler o gün pr güncellemesi yapardım
  • 15-12-2009, 15:24:48
    #85
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk microsofta satar toz olurdum
    en güzeli
  • 15-12-2009, 18:34:09
    #86
    bişe yapmazdım 1 günlük geliri yeter
  • 15-12-2009, 19:20:08
    #87
    Üyeliği durduruldu
    sitelerimi pr10 yapıp ve 1 günlük geliri alıp eve giderdim tabi paralar eve sığarsa
  • 15-12-2009, 19:24:59
    #88
    domaini kendi üzerime transfer ederdim...
  • 15-12-2009, 21:37:22
    #89
    Üyeliği durduruldu
    Türk bayrağı koyar, altına da "Türk milletinin büyük millet olduğunu, bütün medeni alem,az zamanda bir kere daha tanıyacaktır" yazardım.Gelirleri falan istemiyorum.
  • 15-12-2009, 21:47:21
    #90
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 gün benim olsa o gün facebook.la youtube .la ve ya twittter la takas ederim