1 Günlüğüne Google Sizin Olsa - Sayfa 14 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
129
●
3.100
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
1 Günlüğüne Google Sizin Olsa
İlk
4
9
10
11
12
13
14
15
09-01-2010, 19:59:15
#118
berkuras
Karaborsadan satardım google'ı . Ohh paraya doyardım sonra .
10-01-2010, 22:37:59
#119
KarahaNCode
Türkiye resmi koyar, altınada Oktay SİNANOĞLU ile A.Şerif İZGÖREN'in birer yazılarını koyardım. Şuan istedigim bu o zaman ne olur o zaman bakarız.
11-01-2010, 03:16:08
#120
ATABEY
ne koycam neset ertas sirin kırsehir dinletırdım mıllete
11-01-2010, 16:30:11
#121
csfrekans
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
bülent ersoyun resmini koyardım korksun millet
09-03-2010, 20:33:28
#122
Prof.Huko
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kişisel siteme yönlendirir, dünyanın en ünlü adamı olurdum. gerisi gelir zaten.
09-03-2010, 21:39:35
#123
GunduzYuruyen
Googleyi Satardım
09-03-2010, 23:00:58
#124
msezen
Tüm gelirleri toplayıp, sunucuyu ortadan kaldırıp çekip giderim
09-03-2010, 23:05:07
#125
Engin Z
google.com anasayfasına google adsense reklamlarımı koyardım
10-03-2010, 14:28:32
#126
kralburda
Üyeliği durduruldu
Sitenin yedeğini alırdım gerisi gelir zaten
İlk
4
9
10
11
12
13
14
15
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler