• 18-12-2009, 23:14:04
    Alıp Duvara asarım.
  • 19-12-2009, 00:41:30
    Üyeliği durduruldu
    Önce sitenin full yedeğini alırdım. Ardından r10'da konu açar siteyi satardım. Güzel bir temizlik yapıp bütün ftp yi falan herşeyi silerdim.

    Son olarak da girişe "Google iflas etti, artık yok..." diye yazardım.
  • 19-12-2009, 00:48:58
    Popup reklam almk var mı
    Kaç Milyon Gösterim reklamveren bile çıkmaz yahu
  • 19-12-2009, 02:38:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce sitenin full yedeğini alırdım. Ardından r10'da konu açar siteyi satardım. Güzel bir temizlik yapıp bütün ftp yi falan herşeyi silerdim.

    Son olarak da girişe "Google iflas etti, artık yok..." diye yazardım.
    google iflas etti

    kendi siteme yönlendirsem sitem değil host şirketim çöker xD sadece admin panelini gezerdim 24 saat boyunca site panellerini gezerdim yedek almayı düşündüm ama bence ne 24 saat yeter nede alanım yeter
  • 19-12-2009, 03:10:33
    bi kaç pr10 yapsam fena olmazdı biraz adwords birazda adsense geliri çok güzel otururdu be gözüm yok yükseklerde
  • 19-12-2009, 11:38:41
    bir kaç gün sonra google batardı herhalde
  • 20-12-2009, 01:09:24
    shephard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi kaç pr10 yapsam fena olmazdı biraz adwords birazda adsense geliri çok güzel otururdu be gözüm yok yükseklerde
    valla hiç yokmuş hakikaten
  • 20-12-2009, 22:48:26
    Googleyi r10da 1 Tlden açık arttırmaya çıkartır.Başlıga Satılık İndexlenmemiş Pr10 site yazar.İlk teklife satardım
  • 21-12-2009, 09:23:45
    Siteme yönlendirsem host şirketi batacak

    En iyisi 1 günlük popup Ama reklam verende çıkar mı ki bilemem