Grkm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce sitenin full yedeğini alırdım. Ardından r10'da konu açar siteyi satardım. Güzel bir temizlik yapıp bütün ftp yi falan herşeyi silerdim.

Son olarak da girişe "Google iflas etti, artık yok..." diye yazardım.
google iflas etti

kendi siteme yönlendirsem sitem değil host şirketim çöker xD sadece admin panelini gezerdim 24 saat boyunca site panellerini gezerdim yedek almayı düşündüm ama bence ne 24 saat yeter nede alanım yeter