Yok reklam yerleştirmeymiş felan ugraşamam.. Zaten o kadar yüklü miktarı ödemeden o reklam şirketi kaçardı. Ana sayfaya bi yazı asardım. " Kalan yarım gün google sizin olsun mu " şeklinde. (her halde google'de gören herkez tıklardı) Tık başına google hesabım'a para gelirdi. Ve gün sonun'da google amcayla hesaplaşırdık.