KraLResim.Net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google bir günlüğüne benim olsa o gün notere gider google'ı komple üstüme alır nufüsüma geçirirdim.Birgün değil hergün benim olurdu.
+++

Bende Aynı Cevabı verecektim