Sevgili Günlüğüm
360
●6.716
- 05-04-2009, 22:04:00Merak ettim ya ama moralim bozuluyor oranın yaşadığım yerden farklı olduğunu okudukcaJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de 1 di ama bak bitirdim bütün okulları der etme ama yine de çalış sen Allah kolaylık versin kardeşimKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2009, 22:09:29Üyeliği durdurulduNe alaka anlamadım ama?
Sarıgöllü müsün? Çok sevdiğim rahmetli yengem de Sarıgöllüydü.
KMLGRLR;
Madem korkuyorsun, neden çalışmıyorsun kardeş?
- 05-04-2009, 22:14:34Yok Sarıgöllü olsam sormazdım kiJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana biraz paradan dolardan adsenseden bahsetseniz de gaza gelip azcık çalışsam ne olacak bu tembel halim
- 05-04-2009, 22:14:48Havalar güzel , canım sıkkın , okul berbat .. Çalışmak gelmiyor kiJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 05-04-2009, 22:15:00Üyeliği durdurulduFizik dersine kıl olduğum kadar hiç bir derse kıl olmuyorum biz lisede iken öğretmen herkesi okulun halı sahasına gönderirdi 3-5 kişi hariçKMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yinede geçirirdi herkesi
- 05-04-2009, 22:17:10Üyeliği durdurulduOK hesabımın ekran görüntüsünü koyayım az sonra.
Ama uyarıyorum 7/24 değil 9/64 çalışırsın sonra karışmam.

teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-04-2009, 22:18:35Üyeliği durdurulduŞu adsense olmasaJohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2009, 22:22:24Üyeliği durdurulduİşte o zaman hapı yuttuk. Gider devlet memuru olurduk...

Gerçi şaka bi yana adsense olmasa badsense olurdu.
OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarıgöllü müsün? Çok sevdiğim rahmetli yengem de Sarıgöllüydü.
yinede geçirirdi herkesi