• 05-04-2009, 22:01:34
    #82
    Yarın fizik yazılısı var tek kelime okumadım . İlk dönem de 1 düştü karneye
  • 05-04-2009, 22:04:00
    #83
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köyümsü bişi kürt ve çingene boldur, evet her ilçesini gezdim Manisa'nın...
    Hangi yönden sordun güzel mi diye?
    Merak ettim ya ama moralim bozuluyor oranın yaşadığım yerden farklı olduğunu okudukca
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın fizik yazılısı var tek kelime okumadım . İlk dönem de 1 düştü karneye
    Benim de 1 di ama bak bitirdim bütün okulları der etme ama yine de çalış sen Allah kolaylık versin kardeşim
  • 05-04-2009, 22:09:29
    #84
    Üyeliği durduruldu
    Ne alaka anlamadım ama? Sarıgöllü müsün? Çok sevdiğim rahmetli yengem de Sarıgöllüydü.

    KMLGRLR;
    Madem korkuyorsun, neden çalışmıyorsun kardeş?
  • 05-04-2009, 22:14:34
    #85
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka anlamadım ama? Sarıgöllü müsün? Çok sevdiğim rahmetli yengem de Sarıgöllüydü.
    KMLGRLR;
    Madem korkuyorsun, neden çalışmıyorsun kardeş?
    Yok Sarıgöllü olsam sormazdım ki

    Bana biraz paradan dolardan adsenseden bahsetseniz de gaza gelip azcık çalışsam ne olacak bu tembel halim
  • 05-04-2009, 22:14:48
    #86
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem korkuyorsun, neden çalışmıyorsun kardeş?
    Havalar güzel , canım sıkkın , okul berbat .. Çalışmak gelmiyor ki
  • 05-04-2009, 22:15:00
    #87
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın fizik yazılısı var tek kelime okumadım . İlk dönem de 1 düştü karneye
    Fizik dersine kıl olduğum kadar hiç bir derse kıl olmuyorum biz lisede iken öğretmen herkesi okulun halı sahasına gönderirdi 3-5 kişi hariç yinede geçirirdi herkesi
  • 05-04-2009, 22:17:10
    #88
    Üyeliği durduruldu
    OK hesabımın ekran görüntüsünü koyayım az sonra.

    Ama uyarıyorum 7/24 değil 9/64 çalışırsın sonra karışmam.


    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok Sarıgöllü olsam sormazdım ki
    Bana biraz paradan dolardan adsenseden bahsetseniz de gaza gelip azcık çalışsam ne olacak bu tembel halim
  • 05-04-2009, 22:18:35
    #89
    Üyeliği durduruldu
    JohnTucker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OK hesabımın ekran görüntüsünü koyayım az sonra.

    Ama uyarıyorum 7/24 değil 9/64 çalışırsın sonra karışmam.
    Şu adsense olmasa
  • 05-04-2009, 22:22:24
    #90
    Üyeliği durduruldu
    İşte o zaman hapı yuttuk. Gider devlet memuru olurduk...

    Gerçi şaka bi yana adsense olmasa badsense olurdu.


    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu adsense olmasa