OK hesabımın ekran görüntüsünü koyayım az sonra.

Ama uyarıyorum 7/24 değil 9/64 çalışırsın sonra karışmam.


teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok Sarıgöllü olsam sormazdım ki
Bana biraz paradan dolardan adsenseden bahsetseniz de gaza gelip azcık çalışsam ne olacak bu tembel halim