KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın fizik yazılısı var tek kelime okumadım . İlk dönem de 1 düştü karneye
Fizik dersine kıl olduğum kadar hiç bir derse kıl olmuyorum biz lisede iken öğretmen herkesi okulun halı sahasına gönderirdi 3-5 kişi hariç yinede geçirirdi herkesi