Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ülkede evet biraz yeri geldimi iş beğenmemezlik sorunu var garsonluk denilince "ben niye milletin ayağına gideyim" gibi cümlelerle işe yaklaşılmıyor
ama bazı iş ilanları var örnek vericek olursam "3 yıl tecrübeli işle alakalı ilgili bölümün üniversitesinden mezun yetiştirmek üzere eleman aranıyor" gibi gibi ilanlar var
bu yüzden herşey çalışanlarda değil aynı zamanlarda iş verenlerdede sorun var kimisi sigortasız çalıştırıyo kimisi maaşı düşük veriyor vs vs gidiyor böyle
işsizlik rakamı hükümetin açıklamış olduğu rakam
ama gerçekleri görmek için sokağa çıkıp bakmak yeterli olur
kesinlikle hükümeti eleştirmiyorum yada yanlış anlaşılmak istemiyorum
