Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
haklısın hocam, aslında çoğu işine gelmediği için sırf yatarak para kazanma derdinde bu yüzden iş beğenmemezlik iş verenlerin hatasına karşı daha yüksekte
benim çevremde işsiz arkadaş çok fazla var liseden mezun olduğumuzda okulumuzun %90'ı işsiz kaldı böyle işsizliği görebilmek için ince noktalara bakmak gerekiyor sizin dediğiniz dürümcü emmi için bir arkadaşımı görüştürücem umarım hayırlısı nasip olur