Mezun ve iş bulan sayısına baktığımızda rakamlar gerçeği yansıtmıyor gibi hocam
Evet 6 aydır çalışan bulamıyoruz. Kıyamet paralar harcadık iş bulma sitelerine. Hükümet yanlış kararlar verince eleştiriyorum herkes gibi. Ancak sırf havalı olmak için yapılan herşeyi eleştirmiyorum.