• 09-08-2021, 16:29:19
    #64
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

    sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
    7 bin lira maaşla kümes bakıcısı bulamayan emmilerden biri.
    https://www.instagram.com/reel/CQJdGhwHIky/
  • 09-08-2021, 16:31:54
    #65
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Front-end bilgisine sahip Bilgisayar Mühendisliği mezunu arayışımız oldu. Aylardır aradık. Hemde yeni mezun-yetiştirmek üzere aradık. Kimisi maaş beğenmiyor. Kimisi iş bilmiyor. Fakat sorsan bilgisayar mühendisi. Evet bu işveren olarak baktığımda büyük bir problem. Gerçekten personel bulamıyorum. Fakat 3.5 yıl kadar önce şirketim olmadan bende bir çok iş ilanına başvurdum. Tüm istenen özellikleri karşılamama rağmen 0 GERİ DÖNÜŞ aldım. Kimi arkadaşlar garsonluk demiş fakat ben garson olmak içinde yüksek lisans bitirmedim arkadaşlar.
    Fikirlerini desteklediğim bir hocamız daha. Yetiştirilmek üzere çalışan arıyorsanız ben çalışmaya hazırım hocam. Tek şartım bana bir şeyler öğretmeniz. Orta düzey html-css ve giriş seviyesinde php ve react js e hakimim. Gaziantep'te oturuyorum.
  • 09-08-2021, 16:32:40
    #66
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Copy-Paste işi bile veremiyorum. Alan adam işi yarım bırakıyor. O yarım kısmı da hatalı veya eksik teslim ediliyor. Üstelik fiyat teklifini de karşı taraftan almama rağmen, bu kadar iş yapmak istemeyen insan olduğunu bilmiyordum.

    Lütfen yapamayacağınız, zor gelen işleri en başından belirtin ki boşu boşuna mağdur durumuna düşmesin kimse!
    Hocam copy-paste işi nedir detaylarını yazın 21 tane windows çalışıyor, eğer fiyatı öldürmüyorsanız bir bilgisayarımı bağlarım işinize.
  • 09-08-2021, 21:43:59
    #68
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

    sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
    Bunların sorunu aslında işsizlik falan değil. 50 liralık servisi 500 liraya kitleyecek adam bulamıyorlar. Artık herkesin gözü açıldı.
  • 09-08-2021, 22:21:50
    #69
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına şu 7k 3k+sigorta+yol+yemek dediğiniz işlerde gidip 1 ay siz çalışsanıza. Bekara karı/koca boşamak kolaydır.
    Ben yeri geldi hamallıgınıda yaptım yeri geldi masa başındada çalıştım. Akşam eve gittiğinde ellerin patlamış ayakların kasılmış hem vucudun hem kafan yorulmuş şekilde kalıyorsun. Bahsettiğiniz maaşları veren işyerleri insanın canını çıkartana kadar çalıştırıyor. Tüm reel sektör bu şekilde. Vasıfsız bir eleman isen adam 2dk oturmanı görüp laf söyler zoruna gider. Bırakın bu iş var eleman yok muhabbetlerini. Köle aranıyor ama bulunamıyor diyeceksiniz siz ona. İnsanlar yaşamak için çalışmak istiyor. Adam gibi koşullarda çalışmak istiyor. Kaçınız dönercide yada başka bir işyerinde sabah 8 akşam 8 fulltime ayakta çalışarak öğle yemeğini bile ayaküstü yiyerek çalıştı da burada gelip iş var eleman yok millet iş seçiyor diye konu açıp mesaj yazıyor?

    Her sektörün adamı farklıdır. Her insan her boş işte çalışamaz. Kaldıki ülkenin gençleri 3k ya 12 saat çalışmak istemiyor. Okuduğu okulun verdiği emeklerin harcadığı yılların karşılığını istiyor. Üstüne birde kaçak göçek çalıştırılan yabancı uyruklu insanların piyasa düşürmesi var. 2 tane suriyeli,afgan,özbek herne milletse artık çalıştırığ tek adama verdiği maaşı verip verim alıyorlar.

    Ben en dibini görmüş bir adamım. Kalkıpta bana aç insan yok iş begenmiyorlar gibisinden tez sunmayın. Adam gibi koşullarda adam gibi maaşlar verirse işveren. Adam gibide elemanı bulur.

    Yol+Yemek+Sigorta nimet gibi sunulan bir hak değildir. Kanunen vermesi gereken haktır. Bunu da nimet gibi yazanlara ayrı ayar oluyorum.

    İyi forumlar dilerim.
    Ne güzel demiş şair..

  • 10-08-2021, 01:26:09
    #70
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Copy-Paste işi bile veremiyorum. Alan adam işi yarım bırakıyor. O yarım kısmı da hatalı veya eksik teslim ediliyor. Üstelik fiyat teklifini de karşı taraftan almama rağmen, bu kadar iş yapmak istemeyen insan olduğunu bilmiyordum.

    Lütfen yapamayacağınız, zor gelen işleri en başından belirtin ki boşu boşuna mağdur durumuna düşmesin kimse!
    Yardım etmeye hazırdım hocam lakin istemediniz ki
  • 10-08-2021, 01:28:41
    #71
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah aşkına şu 7k 3k+sigorta+yol+yemek dediğiniz işlerde gidip 1 ay siz çalışsanıza. Bekara karı/koca boşamak kolaydır.
    Ben yeri geldi hamallıgınıda yaptım yeri geldi masa başındada çalıştım. Akşam eve gittiğinde ellerin patlamış ayakların kasılmış hem vucudun hem kafan yorulmuş şekilde kalıyorsun. Bahsettiğiniz maaşları veren işyerleri insanın canını çıkartana kadar çalıştırıyor. Tüm reel sektör bu şekilde. Vasıfsız bir eleman isen adam 2dk oturmanı görüp laf söyler zoruna gider. Bırakın bu iş var eleman yok muhabbetlerini. Köle aranıyor ama bulunamıyor diyeceksiniz siz ona. İnsanlar yaşamak için çalışmak istiyor. Adam gibi koşullarda çalışmak istiyor. Kaçınız dönercide yada başka bir işyerinde sabah 8 akşam 8 fulltime ayakta çalışarak öğle yemeğini bile ayaküstü yiyerek çalıştı da burada gelip iş var eleman yok millet iş seçiyor diye konu açıp mesaj yazıyor?

    Her sektörün adamı farklıdır. Her insan her boş işte çalışamaz. Kaldıki ülkenin gençleri 3k ya 12 saat çalışmak istemiyor. Okuduğu okulun verdiği emeklerin harcadığı yılların karşılığını istiyor. Üstüne birde kaçak göçek çalıştırılan yabancı uyruklu insanların piyasa düşürmesi var. 2 tane suriyeli,afgan,özbek herne milletse artık çalıştırığ tek adama verdiği maaşı verip verim alıyorlar.

    Ben en dibini görmüş bir adamım. Kalkıpta bana aç insan yok iş begenmiyorlar gibisinden tez sunmayın. Adam gibi koşullarda adam gibi maaşlar verirse işveren. Adam gibide elemanı bulur.

    Yol+Yemek+Sigorta nimet gibi sunulan bir hak değildir. Kanunen vermesi gereken haktır. Bunu da nimet gibi yazanlara ayrı ayar oluyorum.

    İyi forumlar dilerim.
  • 10-08-2021, 15:39:54
    #72
    Kimse iş beğenmiyor diyerek genellemek doğru değil.