valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.
sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
7 bin lira maaşla kümes bakıcısı bulamayan emmilerden biri.
https://www.instagram.com/reel/CQJdGhwHIky/