• 07-08-2021, 17:26:12
    #28
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

    sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
    avm müdürü tandik arkadaş var mağazalar artık 3500 tl veriyoruz gene eleman yok diyorlarmiş öyle duydum buyuk bir avmnin müdüründen

    tanidik bir site nin apartman görevlisi 4200 tl verirseniz işi kabul ederim diyor elektrik su doğalgaz ücretsiz apartman görevlisine internet te ücretsiz olsun o sekilde sözleşme yapalim diyor
  • 07-08-2021, 23:20:00
    #29
    Üyeliği durduruldu
    teklif ve detay pm alabilirmiyim
  • 08-08-2021, 01:13:27
    #30
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

    sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
    Sorunun asıl kaynağına gitmek lazım hocam. 3 tane Matematik 2 tane Fizik çözen adamı sırf küçük iller kalkınsın diye Mühendis yaptılar kimse iş beğenmez tabi. Herkes ben üniversite okudum neden millete hizmet edeyim kafasında. Haklılar da kimse kızamaz
  • 08-08-2021, 06:22:07
    #31
    Oho bende birşey oldu sandım, alırsınız bir suriyeli bir afgan sizin işinizi 1 tavuk dürüme çözerler.
  • 08-08-2021, 12:14:48
    #32
    Cidden bu konulardan gına geldi. Üç kere karşılaştım bu konulara konuyu görünce "adam bulamıyorum" diye yazan kişiye mesaj atıyorum, bu kadar adam bulamıyorsan ben çalışırım diyorum bulduk kardeşim diyorlar. Artık bu tür konularda art niyet aramaya başlıyorum.
    Birinde grafiker diye bir arkadaş sızlanıyordu. Konuştum nişanlımın grafiker olduğunu söyledim çalışalım dedim. Bulduk kardeşim dedi.
    Birinde yazılımcı arıyorlardı. Kendim yazdım sonra yine bulduk kardeşim denildi.
    Birinde yine yazılımcı arıyorlardı arayan Arkadaş baya ağlıyordu yazdım yine bulduk kardeşim denildi.
    Bu konularda art niyet aramak sanırım en doğrusu
  • 08-08-2021, 12:19:45
    #33
    AtillaTahak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cidden bu konulardan gına geldi. Üç kere karşılaştım bu konulara konuyu görünce "adam bulamıyorum" diye yazan kişiye mesaj atıyorum, bu kadar adam bulamıyorsan ben çalışırım diyorum bulduk kardeşim diyorlar. Artık bu tür konularda art niyet aramaya başlıyorum.
    Birinde grafiker diye bir arkadaş sızlanıyordu. Konuştum nişanlımın grafiker olduğunu söyledim çalışalım dedim. Bulduk kardeşim dedi.
    Birinde yazılımcı arıyorlardı. Kendim yazdım sonra yine bulduk kardeşim denildi.
    Birinde yine yazılımcı arıyorlardı arayan Arkadaş baya ağlıyordu yazdım yine bulduk kardeşim denildi.
    Bu konularda art niyet aramak sanırım en doğrusu
    Bana yaz kardeşim.
    Wp copy paste işi için.
    100 konu ne kadar referansa gerek yok işi doğru yapmak en önemlisi
  • 08-08-2021, 12:26:14
    #34
    Az önce bir copy-paste ilan gördüm 25tl veriliyor. Bir şey yazayım dedim vazgeçtim. En az 250-300 tl lik bir iş. İşin karşılığı verilmiyorsa yarı yolda kalınması kadar normal bir şey yoktur. Kimse kusura bakmasın. Düşük fiyatlara yapan arkadaşlara sesleniyorum yapmayın, emeğinize yazık.
  • 08-08-2021, 12:31:15
    #35
    Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir copy-paste ilan gördüm 25tl veriliyor. Bir şey yazayım dedim vazgeçtim. En az 250-300 tl lik bir iş. İşin karşılığı verilmiyorsa yarı yolda kalınması kadar normal bir şey yoktur. Kimse kusura bakmasın. Düşük fiyatlara yapan arkadaşlara sesleniyorum yapmayın, emeğinize yazık.
    Geçen hafta biri yazdı detay verdim x fiyat dedi ben tam 5 katını vereceğim dedim tamam hocam dedi verdim şifreyi hadi başla 3 gün geçti başladı mı hayır

    Buna ne diyorsun?
  • 08-08-2021, 12:35:40
    #36
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta biri yazdı detay verdim x fiyat dedi ben tam 5 katını vereceğim dedim tamam hocam dedi verdim şifreyi hadi başla 3 gün geçti başladı mı hayır

    Buna ne diyorsun?
    Ona diyecek bir şeyim yoktur. Tabi ki verilen sözde durmak gerekiyor. Ancak işi alayım diye ucuz teklif veriyorlar işvereninde işine geliyor bu sonra yapan kişi bakıyor ki yapılacak gibi değil ve iş yarıda kalıyor. Ben durumun neden böyle olduğunu irdelemeye çalışıyorum.
    Bu arada işiniz neymiş merak ettim söyleyebilir misiniz? 5 katını verdiğiniz halde yapılacak gibi bir şey mi ? Öyleyse yaparım.