Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
avm müdürü tandik arkadaş var mağazalar artık 3500 tl veriyoruz gene eleman yok diyorlarmiş öyle duydum buyuk bir avmnin müdüründen

tanidik bir site nin apartman görevlisi 4200 tl verirseniz işi kabul ederim diyor elektrik su doğalgaz ücretsiz apartman görevlisine internet te ücretsiz olsun o sekilde sözleşme yapalim diyor