Az önce bir copy-paste ilan gördüm 25tl veriliyor. Bir şey yazayım dedim vazgeçtim. En az 250-300 tl lik bir iş. İşin karşılığı verilmiyorsa yarı yolda kalınması kadar normal bir şey yoktur. Kimse kusura bakmasın. Düşük fiyatlara yapan arkadaşlara sesleniyorum yapmayın, emeğinize yazık.
Geçen hafta biri yazdı detay verdim x fiyat dedi ben tam 5 katını vereceğim dedim tamam hocam dedi verdim şifreyi hadi başla 3 gün geçti başladı mı hayır
Buna ne diyorsun?