Cidden bu konulardan gına geldi. Üç kere karşılaştım bu konulara konuyu görünce "adam bulamıyorum" diye yazan kişiye mesaj atıyorum, bu kadar adam bulamıyorsan ben çalışırım diyorum bulduk kardeşim diyorlar. Artık bu tür konularda art niyet aramaya başlıyorum.
Birinde grafiker diye bir arkadaş sızlanıyordu. Konuştum nişanlımın grafiker olduğunu söyledim çalışalım dedim. Bulduk kardeşim dedi.
Birinde yazılımcı arıyorlardı. Kendim yazdım sonra yine bulduk kardeşim denildi.
Birinde yine yazılımcı arıyorlardı arayan Arkadaş baya ağlıyordu yazdım yine bulduk kardeşim denildi.
Bu konularda art niyet aramak sanırım en doğrusu