Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla eleştirebilirsiniz benlik bir durum yok. hiç bir Parti taraftarı değilim.

sokakta aç adamı bir ben göremiyorum galiba. Klişe laflar oldu artık bunlar. Yok diyorum 7.000₺ maaş veriyor Dürümcü emmi kadıköyde adam yok. Keza alaçatı esnaf restoran personel sorunu yaşıyor. Keza burger king sorun yaşıyor. Yok yani adam yok çalışacak. Soruyoruz herkes aç. Vasıfsız İş veriyoruz kimse gelmiyor. E geber bi zahmet iş beğenmiyorsan derim adama.
Sorunun asıl kaynağına gitmek lazım hocam. 3 tane Matematik 2 tane Fizik çözen adamı sırf küçük iller kalkınsın diye Mühendis yaptılar kimse iş beğenmez tabi. Herkes ben üniversite okudum neden millete hizmet edeyim kafasında. Haklılar da kimse kızamaz